OurStoryWorld

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
OurStoryWorld

Here can you put your story or RPG's with other people!


2 posters

    [RPG] Dragonfly en Amtin

    Dragonfly
    Dragonfly
    Admin
    Admin


    Male Gemini Posts : 331
    Activity : 5114
    Join date : 2011-10-08
    Age : 32
    Location : Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  Dragonfly Sat Oct 08, 2011 1:12 pm

    Wij kennen het verhaal!
    Dragonfly
    Dragonfly
    Admin
    Admin


    Male Gemini Posts : 331
    Activity : 5114
    Join date : 2011-10-08
    Age : 32
    Location : Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  Dragonfly Sat Oct 08, 2011 6:41 pm

    Zo lang zat ik nog niet hier maar het leek wel eeuwen. Het was hier zo oud en saai. We mochten niet eens bij de meiden komen, dachten ze dat de jongens ze gingen verkrachten ofzo? Ik zat op het bed met mijn rug tegen de muur en stuiterde een roze stuiterbal tegen het plafond en ving hem weer op. Het huiswerk had ik al af.
    amtin
    amtin
    Moderator
    Moderator


    Female Capricorn Posts : 210
    Activity : 4944
    Join date : 2011-10-08
    Age : 28
    Location : The Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  amtin Sat Oct 08, 2011 6:46 pm

    Ik liep door de zaal. Ik zag mevrouw Visser al vanachter haar bureau naar mij kijken. Haar donkere ogen brandde vurig achter de glazen van haar bril. Ze had altijd een hekel aan mij, maar ze deed haar best om aardig te zijn. Ze moest tenslotte netjes doen om hier te mogen blijven werken. Ik knikte even vriendelijk en liep snel naar een gangpad waar een kast stond met de waargebeurde verhalen. Ik haalde een papiertje uit mijn broekzak waarop een titel van een boek stond wat ik zocht.
    Dragonfly
    Dragonfly
    Admin
    Admin


    Male Gemini Posts : 331
    Activity : 5114
    Join date : 2011-10-08
    Age : 32
    Location : Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  Dragonfly Sat Oct 08, 2011 6:50 pm

    Thony kwam binnen met een krat bierblikjes, volle. Ik keek verbaasd en verwonderd op naar hem. "Hoe kom je daar aan?" Alcohol was ter strengst verboden hier. Hij grijnste en paaste me er een paar toe. Ééntje hield ik vast de rest verstopte ik gauw in één van mijn kasten. Als je goed uit het raam keek kon je stiekem de meisjes zien.
    amtin
    amtin
    Moderator
    Moderator


    Female Capricorn Posts : 210
    Activity : 4944
    Join date : 2011-10-08
    Age : 28
    Location : The Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  amtin Sat Oct 08, 2011 7:05 pm

    Ik draaide met mijn hoofd zodat mijn haar van voren naar achter vloog over mijn schouder heen, zo kon ik in het uiterste hoekje zoeken zonder dat mijn haren in de weg zaten. ik had een voorraad boeken die ze hier niet toelieten. ik keek even om me heen boog voorover. Ik porde met een klein zakmesje in de muur waardoor er iets tevoorschijn kwam, het leek op een soort hendel. Ik trok eraan waardoor er een luikje in de muur openging. Ik legde het briefje daar neer. Zo kon iemand anders, die mij die boeken bezorgde, dit boek voor me halen. ik sloot het luikje weer en drukte de hendel weer in de muur. Ik pakte een ander boek wat en liep ermee naar mevrouw Visser. Ze zette hem op mijn naam en glimlachte met moeite naar me. Ik knikte en liep zonder haar een blik waardig te keuren weg met het boek in mijn handen.
    Dragonfly
    Dragonfly
    Admin
    Admin


    Male Gemini Posts : 331
    Activity : 5114
    Join date : 2011-10-08
    Age : 32
    Location : Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  Dragonfly Sat Oct 08, 2011 7:10 pm

    SAAAI ;3
    -

    Ik opende het blikje en stond op. Met een kleine en langzame pas ging ik naar het raam en keek naar buiten. "Verveling." Waarom had ik telkens het zo snel af? Anders had ik tenminste nu nog wat werk kunnen maken. Ik zuchtte, pakte mijn jas en ging naar beneden.
    amtin
    amtin
    Moderator
    Moderator


    Female Capricorn Posts : 210
    Activity : 4944
    Join date : 2011-10-08
    Age : 28
    Location : The Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  amtin Sat Oct 08, 2011 7:17 pm

    Ik keek op m'n horloge. Ik had nog een half uurtje om op tijd bij mijn kamer te zijn voordat we gecheckt gingen worden. Ik haaste me door de donkere gangen want het west-blok. De meiden sliepen op het oost-blok dus ik moest nog wel een heel eind lopen. Ik passeerde de jongenszalen. Ik begon nog sneller te lopen. het werd steeds donkerder. Ze dimden de lampen onwijs erg. zo merkte je meteen ook dat het tijd was om op je kamer te moeten zijn anders stond je vast in de oude gangen. In het donker. Ik merkte dat ik langzaam liep want de lampen waren bijna uit. Even raakte mijn schouder iets waardoor ik alle boeken liet vallen. Ik keek op en zag hém.
    Dragonfly
    Dragonfly
    Admin
    Admin


    Male Gemini Posts : 331
    Activity : 5114
    Join date : 2011-10-08
    Age : 32
    Location : Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  Dragonfly Sat Oct 08, 2011 7:20 pm

    Ik was niet veder gelopen maar bij een raam bleven staan. Het raam stond op een kiertje, niemand was er toch dus een mooie gelegenheid. Ik stak een sigaret op en nam een paar kleine trekjes zodat niemand het rook of de rook zag. De lichten werden al gedimd, zou wel op tijd zijn mijn kamer was toch niet ver weg. Iets knalde tegen mijn schouder aan, een persoon. Ik bukte en raapte de boeken op. Toen ik beter keek zag ik dat het een meisje was ik zweeg, als ik ging praten zou ik misschien problemen krijgen.
    amtin
    amtin
    Moderator
    Moderator


    Female Capricorn Posts : 210
    Activity : 4944
    Join date : 2011-10-08
    Age : 28
    Location : The Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  amtin Sat Oct 08, 2011 7:24 pm

    Ik pakte mijn boeken aan en fluisterde: 'Dankje' ik keek even om naar de camera. Ik zag het rode lampje haperen. Dat betekende dat de batterij bijna op was dus goed beeld hadden ze toch niet meer. Ik keek ook even om mij heen. 'Mag ik een trekje?' Ik rook de sigarettenlucht. Ik verlangde er eventjes weer naar. tijdens controle haaden ze de mijne afgepakt. Ik moest ze beter verstoppen.. Niet veel later gingen de lampen uit. Ik was officieel in het donker in de griezelige gangen van dit internaat. Ik wist niet hoe ik bij het oost-blok zou komen. Misschien moest ik maar nachtje bikkelen in deze gang. Bij de gedachten huiverde ik al.
    Dragonfly
    Dragonfly
    Admin
    Admin


    Male Gemini Posts : 331
    Activity : 5114
    Join date : 2011-10-08
    Age : 32
    Location : Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  Dragonfly Sat Oct 08, 2011 7:46 pm

    Het meisje pakte haar boeken aan. Ze keek me aan en fluisterde, haar blik volgde de camera. Rood lampje. Dus bijna geen batterij. Niet veel later stelde ze me een vraag. "Ehm graag gedaan denk ik. Als je hem maar niet op rookt het is mijn één-na-laatste" Glimlachte ik en opende haar hand, ik legde de sigaret tussen twee vingers van haar.
    amtin
    amtin
    Moderator
    Moderator


    Female Capricorn Posts : 210
    Activity : 4944
    Join date : 2011-10-08
    Age : 28
    Location : The Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  amtin Sat Oct 08, 2011 7:56 pm

    als een verslaafde junk nam ik een trekje en blies het rook uit. 'mm' kreunde ik. Weer nicotine in me lichaam. Ik taste in het donker en voelde zijn hand, ik overhandigde zijn sigaret weer aan hem 'de mijne zijn afgepakt' fluisterde ik. Ik probeerde dichter bij het miniscule raam te komen zodat ik iets meer licht had waardoor ik de gang een beetje kon zien.
    Dragonfly
    Dragonfly
    Admin
    Admin


    Male Gemini Posts : 331
    Activity : 5114
    Join date : 2011-10-08
    Age : 32
    Location : Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  Dragonfly Sat Oct 08, 2011 8:02 pm

    Ze kwam dichterbij staan en ik kreeg hem weer terug. Snel rookte ik het laatste deel op en gooide hem uit het raam. "Ik ga slapen, goedenacht." Mompelde ik en liep de trap op.
    amtin
    amtin
    Moderator
    Moderator


    Female Capricorn Posts : 210
    Activity : 4944
    Join date : 2011-10-08
    Age : 28
    Location : The Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  amtin Sat Oct 08, 2011 8:07 pm

    ik keek verbaasd naar hoe hij zo sierlijk bewoog. Hij liep de trap op. Geen idee hoe hij die had gevonden en niet viel. Mijn ogen moesten nog steeds aan het donker wennen. Ik liep langs de muur. Na een poosje lopen was ik eindelijk bij mijn kamer. Ik ging naar binnen en stak een kaarsje op. Echt triest dat ze alle lichten hier uitdeden. Vanuit mijn kamer had ik goed zicht op de jongenszalen. Zalig. Ik opende m'n raam en leunde naar buiten om het nog beter te kunnen zien.
    Dragonfly
    Dragonfly
    Admin
    Admin


    Male Gemini Posts : 331
    Activity : 5114
    Join date : 2011-10-08
    Age : 32
    Location : Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  Dragonfly Sat Oct 08, 2011 8:15 pm

    Thony grinnikte. "Wie was dat meisje? Ik hoorde een meisjesstem." Ik rolde met mijn ogen. "Niemand." Ik duwde het raam open en gooide de prullenbak leeg naar buiten, had geen zin om naar beneden te lopen.
    amtin
    amtin
    Moderator
    Moderator


    Female Capricorn Posts : 210
    Activity : 4944
    Join date : 2011-10-08
    Age : 28
    Location : The Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  amtin Sat Oct 08, 2011 8:22 pm

    ik hoorde iets op de grond vallen. alsof iemand iets van boven naar beneden gooide. Ik merkte dat de mensen in de wachttorens ook verbaasd naar de grond keken waar zojuist een prullebak was geleegd. ik grinnikte. Was dat niet de kamer van Thony? Ik liep mijn kamer uit met me kaars. Door de gangen, op m'n tenen zachtjes maar snel. Ik haaste me en klopte op de deur van Thony, 'heb je ze?' fluisterde ik grijnzend toen die de deur opendeed. Hij zou nieuwe peuken voor me halen.
    Dragonfly
    Dragonfly
    Admin
    Admin


    Male Gemini Posts : 331
    Activity : 5114
    Join date : 2011-10-08
    Age : 32
    Location : Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  Dragonfly Sat Oct 08, 2011 8:24 pm

    Ik zag het meisje binnen komen en Thony's naam roepen. IK kuchte. "Ik laat de twee tortelduifjes wel alleen." Mompelde ik droogjes pakte een bierblikje uit mijn kussensloop en liep langs het meisje de deur uit.
    amtin
    amtin
    Moderator
    Moderator


    Female Capricorn Posts : 210
    Activity : 4944
    Join date : 2011-10-08
    Age : 28
    Location : The Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  amtin Sat Oct 08, 2011 8:27 pm

    ik keek verbaasd om, 'hé is dat je nieuwe kamergenoot?' ik grinnikte even. haalde een briefje van 5 tevoorschijn en stopte het in Thony's zak. Nam het pakje met sigaretjes aan en liep de deur weer uit. 'eh voor de duidelijkheid, we hebben niks. ik doe alleen zaken met hem' ik gaf nog een knipoog aan de jongen die weg was gelopen. Ik liep weer op m'n teentjes terug. Mijn kaars zou nog voor een uurtje branden. Ik had dus nog genoeg om bij m'n kamer te komen.
    Dragonfly
    Dragonfly
    Admin
    Admin


    Male Gemini Posts : 331
    Activity : 5114
    Join date : 2011-10-08
    Age : 32
    Location : Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  Dragonfly Sat Oct 08, 2011 8:31 pm

    "Ik weet heus wel dat jullie neuken." Mompelde ik scheefjes een rookte er nog één. Mijn blikje was binnen no-time leeg en ik moest lachen, werd aangeschoten l3
    amtin
    amtin
    Moderator
    Moderator


    Female Capricorn Posts : 210
    Activity : 4944
    Join date : 2011-10-08
    Age : 28
    Location : The Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  amtin Sat Oct 08, 2011 8:35 pm

    woo zelfs ik ben nie aangeschoten van 2 bier ;$

    _

    Ik hoorde zijn gelach dat door de gangen echode. Ik negeerde hem. Hij was waarschijnelijk al aangeschoten. Watje. Ik was op tijd bij mijn kamer. Ik hoorde de voetstappen van het kamermeisje. zo noemde we haar. Ze kwam de kamers controleren. Ze was nog onwijs jong, maar had deze baan goed bemachtigd. Ik blies mijn kaars uit zodra ik in m'n bedje lag. Ik viel al snel in slaap,
    Dragonfly
    Dragonfly
    Admin
    Admin


    Male Gemini Posts : 331
    Activity : 5114
    Join date : 2011-10-08
    Age : 32
    Location : Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  Dragonfly Sat Oct 08, 2011 8:42 pm

    Wel als je xtc slikt (: & Dat doet ie.
    -

    Ik ging terug naar mijn kamer ;3


    -
    Dit is saaai.
    amtin
    amtin
    Moderator
    Moderator


    Female Capricorn Posts : 210
    Activity : 4944
    Join date : 2011-10-08
    Age : 28
    Location : The Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  amtin Sat Oct 08, 2011 8:46 pm

    haha xd okay nooit geprobeerd &ben ook niet van plan om te proberen XD

    _

    ik had het onwijs koud, en verveelde me. Ik zocht in een van mijn lade's naar mijn zaklamp. rende snel door de gang naar de kamer van Thony en die andere gozer. Ik klopte 2x En Thony deed open. Hij keek me glimlachend aan en liet me binnen. In hun kamer was het vrijwel donker op een heel klein lichtje na. 'mag ik hier slapen? mijn kamer is koud' ik zag hem knikken. Ik keek even naar zijn bed waar ik zoiezo niet in paste. Het bed van die ander was nog leeg. dus daar kroop ik stiekem in. Hij was nu toch aangeschoten..
    Dragonfly
    Dragonfly
    Admin
    Admin


    Male Gemini Posts : 331
    Activity : 5114
    Join date : 2011-10-08
    Age : 32
    Location : Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  Dragonfly Sat Oct 08, 2011 8:52 pm

    Ik was even de kamer binnen gegaan maar toen weer terug gegaan. Was naar beneden gegaan de buitenlucht in daar viel ik in slaap op de trap.
    amtin
    amtin
    Moderator
    Moderator


    Female Capricorn Posts : 210
    Activity : 4944
    Join date : 2011-10-08
    Age : 28
    Location : The Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  amtin Sun Oct 09, 2011 2:13 am

    haha serieus 3x gegaan in 2 zinnen XD
    _

    Ik had heerlijk geslapen. De jongenskamers waren 10x warmer dan die van de meiden. Ik werd wakker toen het felle licht van de zon op me scheen. Ik rekte me uit en draaide me om. Ik merkte dat ik niet alleen in het bed lag. Ik keek naar Thony's rug. Ik gaf hem een trap waardoor die uit het bed viel. Ik grinnikte toen ik zijn kop zag die nog slaperig was en me boos aankeek.

    ben er volgende week donderdag weer (: Byezz X
    Dragonfly
    Dragonfly
    Admin
    Admin


    Male Gemini Posts : 331
    Activity : 5114
    Join date : 2011-10-08
    Age : 32
    Location : Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  Dragonfly Sun Oct 09, 2011 6:09 am

    Ja joh =3
    -

    Gelukkig was ik niet gesnapt door een persoon of leraar. Mijn rug deed pijn. Met moeite kwam mijn lichaam omhoog en mijn humeur was gigantisch chagrijnig. Maar die chagrijnige blik veranderde al snel in een glimlach. Ik dacht aan [naam bff.] Ze had vanavond een leren pakje aan ^_^
    amtin
    amtin
    Moderator
    Moderator


    Female Capricorn Posts : 210
    Activity : 4944
    Join date : 2011-10-08
    Age : 28
    Location : The Netherlands

    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  amtin Fri Oct 14, 2011 6:51 am

    bff = Stacey
    biw btw =3

    -

    Ik kwam overeind. 'Wat deed jij in mijn bed?' grinnikte ik even. Ik keek naar Thony die nog op de grond lag. Hij keek me niet meer boos aan. 'eh ik had het koud'. Ik schudde eventjes bedenkelijk met mijn hoofd. 'oke'. Ik kroop het bed uit. 'Ik ga weer naar mijn kamer, voordat we betrapt worden met die controle'. Ik voelde me ongemakkelijk, maar Thony was een goede vriend van me. Zonder hem nog aan te kijken ging ik de kamer uit en deed de deur achter me zachtjes dicht. Ik liep snel naar mijn kamer. Ik pakte wat spulletjes en ging douchen. Ik had mijn eigen badkamer, de rest moest in de gezamelijke ruimtes.


    Last edited by amtin on Fri Oct 14, 2011 6:52 am; edited 1 time in total (Reason for editing : ik was wat vergeten xd)

    Sponsored content


    [RPG] Dragonfly en Amtin Empty Re: [RPG] Dragonfly en Amtin

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Sun Sep 22, 2024 10:27 pm