OurStoryWorld

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
OurStoryWorld

Here can you put your story or RPG's with other people!


3 posters

    [RPG]Op een onbewoon eiland... voor iedereen!!!

    DarkAngel
    DarkAngel
    Sponsor
    Sponsor


    Female Sagittarius Posts : 250
    Activity : 4998
    Join date : 2011-10-08
    Age : 26
    Location : nederland

    [RPG]Op een onbewoon eiland...  voor iedereen!!! Empty [RPG]Op een onbewoon eiland... voor iedereen!!!

    Post  DarkAngel Thu Oct 20, 2011 7:04 pm

    voor iedereen!

    onbewoond eiland


    Je gaat met je internaat op een cruise maar er leidt schipbreuk. Iedereen word gered behalfe jullie. je spoeld aan op een eiland. Je zoekt er naar beschaving maar er is niemand. Word je gek en ontstaat er ruzie en haat? Of komt er liefde in het spel???


    Last edited by DarkAngel-LoverXXX on Fri Oct 21, 2011 8:49 am; edited 6 times in total (Reason for editing : onderwerp)
    Eyes set to Kill
    Eyes set to Kill
    Moderator
    Moderator


    Male Scorpio Posts : 96
    Activity : 4825
    Join date : 2011-10-20
    Age : 30
    Location : The Netherlands

    [RPG]Op een onbewoon eiland...  voor iedereen!!! Empty Re: [RPG]Op een onbewoon eiland... voor iedereen!!!

    Post  Eyes set to Kill Thu Oct 20, 2011 7:06 pm

    Hmm geen idee?
    DarkAngel
    DarkAngel
    Sponsor
    Sponsor


    Female Sagittarius Posts : 250
    Activity : 4998
    Join date : 2011-10-08
    Age : 26
    Location : nederland

    [RPG]Op een onbewoon eiland...  voor iedereen!!! Empty Re: [RPG]Op een onbewoon eiland... voor iedereen!!!

    Post  DarkAngel Thu Oct 20, 2011 10:02 pm

    Britt hoorde gegil. 'Wat is er?!'. Er werd niks gezegd... geen antwoord. Ze deed de deur open en zag water naar binnen stromen. Haar ogen werden groot en ze pakte paniekerig haar koffer. Het water steeg al snel. ze sloot haar koffer en rende ermee naar het dek. Allemaal gillende leerlingen en leraren renden in paniek rond. er werden vuurpijlen afgevuurd in de hoop dat iemand het zag.
    amtin
    amtin
    Moderator
    Moderator


    Female Capricorn Posts : 210
    Activity : 4944
    Join date : 2011-10-08
    Age : 28
    Location : The Netherlands

    [RPG]Op een onbewoon eiland...  voor iedereen!!! Empty Re: [RPG]Op een onbewoon eiland... voor iedereen!!!

    Post  amtin Fri Oct 21, 2011 8:45 am

    Ik stond op het dek, ik had alles gezien. Hoe de schip tegen iets was opgevaren.. We zonken heel snel. Het water steeg en steeg. De reddingsboten lagen al bijna allemaal vol. de laatste mensen werden in kleinere bootjes gestopt.. Ik sprong behendig in zo'n boot. Ik zag een meisje paniekerig met haar koffer erbij springen. o god je koffer. alsof die belangrijker is dan je leven, dacht ik bij mezelf
    DarkAngel
    DarkAngel
    Sponsor
    Sponsor


    Female Sagittarius Posts : 250
    Activity : 4998
    Join date : 2011-10-08
    Age : 26
    Location : nederland

    [RPG]Op een onbewoon eiland...  voor iedereen!!! Empty Re: [RPG]Op een onbewoon eiland... voor iedereen!!!

    Post  DarkAngel Fri Oct 21, 2011 8:48 am

    Ik zag het meisje me aankijken alsof ik gek was. Ik zweeg. Ze moest is weten wat er in zat... ik zag nog mensen rennen op de boot.

    Sponsored content


    [RPG]Op een onbewoon eiland...  voor iedereen!!! Empty Re: [RPG]Op een onbewoon eiland... voor iedereen!!!

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Sun Sep 22, 2024 10:33 pm